dagtid

Hej,hej!
 
 
 

Idag och imorgon jobbar min älskling dagtid, känns ju jätte konstigt när han jobbar 7-16 haha :P

Det är ju faktiskt riktigt skönt att ha honom hemma på kvällen :D Men nästa vecka återgår vi till våran vanliga vardag ;)


Imorgon ska kanske min älskling iväg och basta så jag funderar på att bjuda hem mamma på middag :)  
 

 
 
Känns som att jag inte har ett skit att skriva om idag... Så jag stänger ner här och kollar runt på lite bloggar och sen lite skor ;)

Hinner nog inte sitta här sådär jätte länge för älsklingen min skulle bara åka iväg till coop för att köpa välling =)

Men ha en trevlig kväll alla fina människor!
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0