julgran <3

Hej,hej!
 
 
 

Äntligen är våran fina gran uppe :D 
Nu känns det verkligen som att det är jul här hemma :) 
 
 
 
Sitter och letar efter ett par skor till julafton och ett par till nyår... Tror  att jag kanske har ett par skor hemma som jag kan ha på nyår men osäker på om jag vill ha dom på julafton också :)
Så Jocke kommer väl tycka att jag är helt knäpp när han kommer hem och jag berättar att jag har köpt mig ett par skor :P

På Fredag så ska jag till Linnea och fixa till mitt hemska hår. Det är extremt slitet så man börjar ju nästan gråta när man tittar på det.
Får se vad hon hittar på för kul, det kommer säkert bli toppen :D

Efter att jag har fixat håret tänkte jag försöka hitta något kul att ha på mig till jul och nyår också... Tror dock inte att det kommer gå så bra att hitta något. Jag hittar typ aldrig kläder som jag tycker om...
Tycker inte att modet är sådär jätte vackert just nu, men jag meddelar er hur det går :)

Hittar inte jag något kul så hittar jag säkert något till barnen ist, det brukar bli så ;)


Nej, nu måste jag faktiskt stänga ner här... Ska gå och ta på mig mina myskläder och sen invänta bonde söker fru =)


Ha en mysig kväll!

Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Jag inväntade också Bonde söker fru, men det visade sig ju att det tydligen var NÄSTA onsdag! :o höhö

Svar: Ja, jag blev ganska så besviken :O haha :P
Elin Skogsberg

2012-12-20 @ 14:03:47
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Svar: Haha mjo kanske, men nää, gillade dom inte. Dom var lite väl mycket ballongiga :P

Svar: Han får använda dom som innebyxor när han är hemma ;)
Elin Skogsberg

2012-12-20 @ 20:10:03
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Härligt söta ungar!!

Svar: <3
Elin Skogsberg

2012-12-25 @ 15:58:04
URL: http://ssannassuomela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0