Söndag och sista julfirande

Hej,hej!
 
 
 

Idag ska vi ut till svärmor och fira jul, vi hade visst en middag kvar ;)
Molly och hennes kusiner har inte fått sina julklappar än :P
 
 
Annars har vi nog inte så mycket att göra idag.... Funderar på att packa in Molly i bilen och åka ut till mamma en sväng, så jag och Molly får göra något :)

Så jag ska nog gå och dra en borste genom håret så man kan visa sig ute bland folk ;)

Får se om jag hoppar in ikväll och skriver lite, för det blev inte mycket till skrivande nu känner jag!
 
Men ha en toppen dag :)
 
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Sotnosen!

Kikar in och önskar dig ett Gott Nytt År! ;)

Svar: Gott nytt år såhär lite i efterhand :D
Elin Skogsberg

2012-12-31 @ 08:21:53
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0