Tisdag :)

Hej,hej!
 
 
 
 

Det blev tyvärr ingen gran idag :/ Men mamma och Mimmie ska hjälpa mig och barnen imorgon, så vi får hem våran älskade gran :D
Känner mig inte sådär jätte sugen på att gå och köpa en gran med Eddie och en trottsig Molly för att sen släpa alla tre hem :P
Jocke har bilen imorgon med så jag behöver mammas bil helt enkelt!

Så imorgon kommer granen vara på plats när min fina älskling kommer hem från jobbet, hoppas han blir lika glad som jag blir över att granen kommer upp ;)
Tror nog mer på att han blir glad över att mitt humör är på topp ju mer saker som kommer upp ;)

Tänkt att jul kan göra en så lycklig :D


 
Idag så var vi ju som sagt hemma hos mormor och morfar på lite fika med några släktingar som vi inte kommer träffa på jul :)
Var mysigt att få träffa dom, vi träffas tyvärr inte så ofta :/

Ska försöka planera ihop en middag hemma hos oss efter jul, så vi slipper vänta ända till i sommar med att ses :P

Molly har faktiskt inte trottsat allt för mycket idag, så jag känner mig faktiskt riktigt utvilad. En utomstående skulle nog tycka att hon var riktigt jobbig men jag tycker att hon var rena drömmen idag ;)

Jag älskar min dotter över allt annat men fyfan för hennes trotts :O Jag trodde inte att en så liten människa kunde ha en så stark vilja och vara något så extremt envis :O
Familjen säger att hon har fått det från sin mamma, så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min trottsålder :)
Jag håller tummarna på att hon inte blir lika hemsk som jag var i tonåren när vi väl kommer till den åldern. Där behöver jag inte fråga andra hur jag  var, för jag minns hur hemsk jag var!
Stackars min familj/släkt som fick stå ut med mig då. Men jag lär ju få smaka på samma sak antar jag!


Nej, jag har nog inte något mer att skriva om... Så jag ska gå och göra mig en kopp te och sen njuta av min musik :D

Han en trevligt kväll :)

Puss & Kram
<3
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Sara :)

Åååh, det där känner jag igen! Hoppas verkligen att jag inte får barn som blir lika hemska tonåringar som jag var! Usch, tur det är långt dit!

För övrigt ser jag INTE fram emot Williams trots. Du kan ju få ge mig lite uppfostringstips tills dess ;)

Svar: Jag tycker synd om mamma som fick stå¨ut med mig :P
Jag ska ge dig så bra tops som möjligt, men det är inte lätt för det ;) haha :P
Elin Skogsberg

2012-12-20 @ 16:25:23
URL: http://jagoverlevde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0