tråkigt

Hej,hej!
 
 
 
 
 
Sega jag kommer efter med min blogg hela tiden fast än jag inte vill det.
Tror att det beror på att jag aldrig blir riktigt frisk och att jag inte har min bärbara datorn hemma längre... Den har fått flytta ut till mamma igen så hon kanske lär sig att använda en dator.
 
 
 
Inatt var kl 03:00 så åkte min älskling ut och plogade och han var inte klar försen kl 11:00 idag så han åkte direkt till jobbet. Börjar sakna honom nu, ska bli skönt när han kommer hem snart :)

Jag älskar snön men hatar när det snöar eftersom han måste ut och ploga då. Men,men finns ju inte mycket att göra åt saken.

 
 
 
Nej, nu ska jag gå och göra iordning en kopp te till mig och se om man kanske slutar frysa :)*
Ha en trevlig
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0