Lista

» Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? – Nej förlovad :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Lite halvt sådär :P
Hur många har du varit kär i på riktigt? – 1, bara min fina Joakim <3
Är du kär just nu? – Såklart :D

» Tio frågor om dig själv
Namn? – Elin
När fyller du år? – 23 Mars
Några piercingar? – Öronen, näsan och tungan :)
Vad har du på dig just nu? – Mina sköna mamma leggins som går upp till bh:n och en liten tunika :P
Vilken årstid är bäst? – Våren/sommarn
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Vakna upp med mina fina älsklingar i sängen:) Joakim och Molly <3
Vem älskar du mest på denna jordenMina underbara barn <3 Familjen, Joakim och min fina lilla Evve <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Jag sover helst med Jocke :)

» 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – Evve och Linnsan vet allt om mig :)
Vem är den roligaste av dina vänner? – Evve såklart ;) <3
Vem är snyggast av dina vänner? – Alla mina fina vänner är snygga :)
Vem är den du helst har filmkväll med? – Evve och jag har alltid mysiga filmkvällar :D <3

» SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – Ja
Använder du wax? – Nej
Använder du ögonskugga? – typ aldrig
Använder du kajal? – sällan
Använder du hårspray? – nej
Använder du volymspray? – Nej
Andänder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? – Ja
Använder du skinspray? – Nej
Använder du parfym? – Ja
Använder du läppglans/läppstift? – sällan
Använder du brunkräm? – nej
Använder du rouge? – nej
Uppsatt hår eller hängande? – för det mesta uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? – Nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – Nej

» KÄRLEK
Är du kär just nu? – Absolut <3
Har du kysst någon idag? – Min fina älskling :)
Har du velat ha tillbaka ett ex? – Ja, när jocke och jag hade en lite paus men jag har ju redan fått tillbaka honom ;) <3
Har du ett förhållande? – Ja
Är du romantisk? – Ibland så :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Nej!
Vem sov du senast brevid? – Mollybusen <3
När fick du din första kyss? – Minns jag inte
Vad hette din senaste pojkvän? - Joakim<3
Hur länge varade det? – Det varar ju fortfarande så vi firar 8 år i Augusti :D <3
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Jag har faktiskt ingen aning :P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – Nej!!!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Nej, sånt tycker jag inte att man gör!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Ha ett förhållande såklart, annars skulle jag inte vara tillsammans med jocke :P

» 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Mamma och jag står nog allra närmast men annars är det lika :)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Nej, för pappa dog när jag var två :/
Vem är farligast i din familj? – min bror, haha
Vem är coolast? – Jag såklart!
Har ni något husdjur? – Hundarna som bor hos mamma :)
Vem har du mest gemensamt med? – Mamma ;P
Vem står för underhållningen? – Alla på sitt sätt
Roligaste kvällen med familjemedlem? – Vet jag inte riktigt.. Finns en hel del ♥

» ANNAT
Hur mår du just nu? – Jag är febrig och har ont i halsen, så inge vidare....
Har du piercat dig? – Japp
Är du hungrig nu? – Nej
Vad är klockan  just nu? – 19:24
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Bloggen och facebook

» TELEFON/MOBIL
Vad har du för mobil? – Iphone4
Vem ringde dig senast? – Mamma :)
Vem ringde du senast? – Joakim :')
Vem sms:a till dig senast? – Joakim :P
Vem sms:a du till senast? - Joakim :P






Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0