Mammor och minimodeller!

Hej,hej!



Kollade nyss på andra programmet av mammor och minimodeller... Och jag tycker att det programmet bara blir mer och mer sjukt!!!

Jag blir så j*vla arg på mig själv att jag tittar på det. Jag förstår inte hur dom kan få sända det på tv.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, det är ju bara SJUKT!
Är det bara jag som tycker det?

Hade tänkt skriva ut precis vad jag tänkte på men jag får nog vänta med det tills imorgon eller något för jag alldeles för arg just nu....



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Usch! Jag har inte sett det för jag vet hur arg jag skulle bli.. Blä på sånt!



Ja, testa lchf sedan! Det är verkligen toppenbra och eftersom man får äta hur mycket man vill samt en massa god mat så är det inte så svårt att hålla :)

2012-01-24 @ 20:22:29
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Linda Pettersson

De är helt jävla sjukt. Hatar programmet men kollar också på det. Barn ska vara barn så länge dom kan, man blir så arg på deras mammor som har viljan för detta och inte dom.



Kram på dig Elin! =) <3

2012-01-24 @ 21:33:58
URL: http://llpettersson.blogg.se/
Postat av: Nettan

Du har helt rätt om programmet....jag har också sett båda programmen.

2012-01-25 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0