Seg dag

Hej,hej!




Idag har jag vart uppe på barnmorskemottagningen... Jag ringde imorse för jag misstänkte att jag hade en urinvägsinfektion men det var det inte så det är jag glad över!

Hon sa iaf att jag ska dricka mycket surt och allmänt mycket vatten och om det inte blir bättre så skulle jag höra av mig igen. Så nu får vi hålla tummarna på att det släpper :)
Jag vill inte ha fler (smärtor) just nu känner jag!!


Det har inte hänt något speciellt under resten av dagen. Jag tycker att den här dagen har gått extremt sakta iaf. 

Det kanske är nu som tiden börjar gå sakta för mig bara för att jag går och väntar på att veckorna ska springa iväg!

Igår kväll så hade jag jätte ont i ryggen så Jocke fick trycka och klämma på ryggen tills jag somnade :)
Det får inte vara massage utan det ska bara vara hårt tryck! 
Tur att min fina älskling vet precis vart han ska trycka så att det inte gör lika ont :)


Idag känns det lite bättre i ryggen så då kanske jag får sova en hel natt inatt.

Jocke slutar om 10 minuter så snart är han hemma :) 
Vi ska nog antagligen titta på House innan vi lägger oss. Om jag orkar hålla mig vaken till klockan 00:00 :P
Mina ögon börjar redan åka igen lite smått.


Nej, nu har jag inte så mycket att skriva om så jag tackar för mig idag :)


Imorgon är det bara 9 veckor kvar tills lillskrutten är beräknad
<3

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Sara

Jag avskydde amningen i början men det har blivit bättre och bättre :) Jag är glad att det funkar bra nu så nu vill jag inte sluta haha :)

2012-01-18 @ 12:59:04
URL: http://jagoverlevde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0