Spårlöst försvunnen

Hej,hej!




Jag trodde att jag hade hittat sladden till kameran idag... Men den var visst för stor :(
Extremt irriterande att jag inte får in bildern på datorn måste jag säga. Imorgon får jag ta bilder med min iphone så jag får in dom på datorn direkt. Tråkigt bara att bilderna inte blir sådär jätte bra när jag tar med den!

Ska kolla med bror min om han kanske har en sladd som passar till våran kamera.


Igår var jag upp till sjukhuset och kollade hur knät mådde... Så nu ska jag tydligen börja med sjukgymnastik, blää vad tråkigt!
Men om det är bäst för knät så har jag ju inte så mycket till val antar jag. 
Jag vill ju gärna kunna gå normalt och sådär.


Ni får ursäkta om jag har vart lite efter med mitt bloggande på senaste tiden, men tiden försvinner ju bara på dagar. 
Sen när jag väl har tid att blogga så orkar jag inte packa fram datorn. Tror jag ska börja blogga från mobilen igen för den har jag ju alltid med mig :)


Vad har hänt mer då... Mollybusen har inte pratat något om nappen så det gick ju jätte bra med det och det är jag verkligen glad över :P
Nu vaknar hon även på morgonen med torr blöja och så går hon in till pottan och sätter sig för att kissa :)
Hoppas att vi kan sluta med blöjorna snart också :D
Jag är riktigt stolt över våran lilla tös <3



Lillskrutten i magen sparkar på som en galning så h*n verkar ju ha ganska så roligt där inne :)
Men ryggen har jag fått ännu ondare i, så det är ju inte jätte roligt :/
Men det är ju inte jätte många veckor kvar nu och tiden rinner ju bara iväg :P


Men nu ska jag stänga ner här och kolla lite på tv innan vi ska sova här hemma.


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Nettan

jag tror ni kan sluta med blöjan nu det brukar gå bättre än vad man tror.... se bara till att ha underlägg i sängen :)

2012-01-11 @ 07:38:26
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Ja, vi måste köpa såna lakan... Men vet du vart dom säljer såna? :)

2012-01-12 @ 18:38:43
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0