Måndag!

Hej,hej!



Det har som vanligt varit dött på min blogg under helgen. Jag har ingen lust att sätta mig framför datorn när Jocke är hemma, så det blir oftast inget bloggande då :)


Min helg har inte vart sådär jätte rolig... Har vart halvsjuk hela helgen, har haft feber så jag har mest legat på soffan!
Vi var iväg till Jocke kusin Janina en sväng på Lördagen på lite födelsedagsfika men blev inte kvar sålänge eftersom jag mådde piss! 


Jockes syster Sara har fått sin lilla bebis också, han kom igår natt :D
Han är jätte söt, längtar tills vi får träffa honom :)'
Så ett stort GRATTIS till Sara och Macke!

Idag har både jag och Molly vart extremt sega, kanske beror på att det är så tråkigt väder ute. Vi har iaf hunnit med att tvätta en hel del och bakat lite chokladbollar :)
Mormor och morfar kommer över en sväng på kvällen för att smaka på Mollys chokladbollar, dom blev godkända :)
Det var Molly som fick hälla i allt så det blev lite väl mycket kakao men dom gick att äta iaf :) 

Sen så har vårat lilla busfrö tydligen skaffat sig en ny idol... Nu lyssnar hon på crazy frog oavbrutet hela tiden! Jag gillar verkligen inte den musiken. Men även om jag hatar musiken så är hon extremt söt när hon springer omkring som en galning och sjunger till :P
Lilla Mollybusen jag älskar dig så mycket, du är verkligen helt underbar <3


Och så över till magen.... Mina foglossningar har blivit extremt mycket värre. Vissa dagar kan jag knappt gå och att ta sig upp ur sängen är rena rama träningspasset... Mina humörsvängningar är inte heller att leka med längre, stackars Jocke som får stå ut med dom :/
Jag är verkligen glad över att han orkar med mig fast än jag är så jobbig. Tack älskling för att du är så underbar <3

Jag skulle inte tacka nej till att lillskrutten tittade ut lite tidigare... Men jag antar att jag kommer få gå över tiden eftersom jag gick över med Molly.
Min BM säger att jag ska räkna med att jag kommer gå över tiden. Det känns mindre kul!
Men det finns ju inte så mycket att göra åt saken, bebisen tittar ju ut när h*n är redo att komma ut.


Jag ska försöka ta mig ner på stan och köpa en liten snuttefilt till liten i veckan. Vi får se hur det går, det beror på vad min rygg klarar av!



Nej, nu ska jag återgå till att läsa lite bloggar. Älsklingen slutar om 10 minuter så jag ska försöka roa mig tills han kommer hem :)

Förlåt för att min blogg är lite tråkig utan bilder nu förtiden men det går tyvärr inte att ladda upp bilder på bloggen från den här datorn... Så jag får ladda upp bilder när jag sitter på en annan dator!

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: paulina

vad glad jag blir att du kommenterar, vi får börja gå promenader tillsammns någongång :D Vore super trevligt! då kan jag peppa dig=) fin blogg

2012-01-16 @ 22:21:03
URL: http://paulinaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

självklart peppar jag dig:) hoppas ni mår bra där hemma hela familjen och även lillen i magen! kram

2012-01-16 @ 22:25:41
URL: http://paulinaal.blogg.se/
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Jaha okej! =) vad härligt att du ska bli mamma!

2012-01-17 @ 09:16:51
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: linn

Om du inte redan har varit nere på stan så hänger jag gärna med ner! :)

2012-01-17 @ 12:59:41
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Ja, det är ju alltid bra att räkna med att gå över tiden för då slipper man bli besviken, men det finns inget som säger att du kommer att göra det ara för att du gjorde det med Molly ^^



Jag gick över med Saga men inte med Freja :)



Kram på dig!

2012-01-17 @ 15:30:08
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0