Hej hopp

Hej,hej!


Ursäkta om jag är oaktiv... Men får såna där jävla anfall titt son tätt och efter att ha tagit smärtstillande så mår jag skit. Jag klarar verkligen inte av dom där tabletterna :( så imorgon ska jag till läkaren för att se om jag kan få några andra tabletter och hoppas på att jag inte mår lika dåligt av dom.


Idag har jag legat i sängen till klockan 14:00 ungefär och spytt pga av tabletterna. Jag tog tabletten strax efter 22:00 igår kväll, så dom håller visst i sig ett tag :/

Nu är det krångligt med barnen också eftersom Jocke har börjat jobba.
Nu måste jag gå och lägga mig för jag börjar bli konstig av tabletten som jag tog för ett tag sen :/

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Nu är det "bara" 20 dagar kvar tills du ska operera bort skiten i alla fall ju :D

2012-08-01 @ 09:11:20
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: rebecca - modeblogg med outfits

Krya på dig!



vilken sötis!

2012-08-03 @ 22:24:38
URL: http://fashionminded.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0