Usch

Hej,hej!

Inatt fick jag ett till gallstensanfall så det blev att ta tabletter. Den här gången en annan tablett än vad jag har tagit förut.

Så imorse när jag vakna kunde jag inte ta mig ur sängen. Det snurrade så mycket i huvudet och jag mådde illa så fort jag rörde mig:(
Vet inte om det beror på tabletten eller om det bara är gallsten som spökar på flera vis :/
Hur som helst har jag legat i sängen idag och spytt som en galning:( (förlåt för detaljerna)
Jocke släpade mig till toan en gång så jag fick kissa. Men efter det gav jag upp idéen om att ta mig någonstans ifrån sängen!

Klockan 18:15 så höll jag verkligen på att bli galen på våran jävla säng så Jocke hjälpte mig till soffan för jag ville ge Eddie mat. Tråkigt att vara ifrån barnen hela dagen :/

Hur som helst så ångrade jag mig ungefär 10 minuter efter att jag hade börjat ge Eddie mat. För då var det bara att spy igen och sen tillbaka till sängen:(

Nu tror jag nog inte att jag flyttar mig ur sängen något mer.
Jocke gjorde lite mat åt mig som jag käks för 30 minuter sen och jag har faktiskt fått ha det kvar än sålänge, och det lär ju vara kvar tills jag inte orkar ligga i sägen längre.
Kul att jag inte kan röra på mig längre!

Imorgon blir det ett samtal till läkarn och se om det ska vara såhär eller om det har blivit värre.

Ne nu ska jag försöka sova lite om det går...
Hoppas ni haft en bättre dag än jag!


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0