Allmänt stressig dag

Hej,Hej!



Idag har jag vart nere på stan och fixat mina naglar för första gången... Jag blev riktigt nöjd :D

När jag var klar med naglarna så åkte jag ut till Grundby för att hämta upp mina busungar :)

Efter att ha bråkat en hel del med posten idag så slutade det med att jag ringde kusin vitamin för att kolla om hon kunde hänga med mig till Tuna Park för att leta efter kläder till mig, Vilket hon såklart kunde :)
Tack Linnsan för att du alltid ställer upp för mig <3
Hur som helst så hittade jag inga kläder på Tuna till mig utan det blev lite kläder till barnen ist... som vanligt :P
Fick iaf låna hem lite kläder från Linn så nu har jag hittat en klänning som jag ska ha imorgon :D



Nu ska jag gå och borsta igenom mitt hår lite och sen blir det att bädda ner sig i sängen för imorgon blir det jobb för min del, jobbar ifs inte längre än till fyra och får kanske komma iväg tidigare än så :)
Men sen blir det att köra runt folk imorgonkväll/natt/morgon så jag har fullt upp hela dagen :P
Glad Midsommar på er alla!
Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0