Helgen :)

Hej, hej!



Igår var vi hemma hos Jockes jobbarkompis och hans sambo och det var väldigt trevligt att få träffa dom :)
Tyvärr så hade vi ingen barnvakt så det blev ju lite halv rörigt på kvällen men men så blir det ibland med barn :P


Imorse vaknade jag med 39,9 graders feber men det blev att åka till jobbet iaf eftersom det är lite halv svårt att hitta en kalasvärdinna så snabbt.
Men hade bara två kalas och sen fick jag åka hem.
Jag slocknade på soffan direkt när jag kom hem och sen när jag vakna några timmar senare så var jag feberfri:)
Så Jocke och jag tog oss en tripp ner till stan för att kolla på rock of ages :)

Jag tycker att det var en extremt bra film men Jocke tyckte den var bra men inte värd att se på bio. Bra skådespelare och extremt bra musik... Det kan ju inte bli bättre :D


Nu ska jag bara titta klart på mentalist och sen dyka ner i sängen och hoppas på att jag är pigg imorgon :)

Tack alla fina människor för en underbar helg :)


Puss och kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hoppas sommaren hittills varit mysig, vädret till trots!



Har du något Smultronställe i detta avlånga land som du vill dela med dig av? =)



Kram!

2012-06-26 @ 07:23:51
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0