Eclipse :) <3

Hej,hej!
 
 
 
Här sitter jag som vanligt framför tv/datorn och gör typ inget :)
 
Just nu småsneglar jag på Eclipse medans jag skriver här, det är det bästa med att redan ha sätt filmerna, man kan göra annat samtidigt ;)

Fick lite tråkigt här när Molly hade somnat in så jag började med att möblera lite i vårat sovrum, så vi får se vad Joakim säger när han kommer hem :)
Har även hunnit städa huset och vikt lite tvätt som låg och skräpade på tvättmaskinen :)

Hade tänkt baka en kladdkaka till min älskling men hade tyvärr inte tillräckligt med saker hemma till det, så får ta och handla in det imorgon.
 
Idag så har jag och Mollyplopp vart hemma hos Louise, vi lämnade Eddie hemma hos mormor :P
Tänkte att det kunde vara lite skönt för Molly att få vara själv med mig en dag :)

Vi blev inte kvar så länge hos Louise för Molly var extremt trött så hon var inte på sitt bästa humör direkt. När jag väl hade fått in henne i bilen så slocknade hon på två sekunder tror jag.
Så när jag nästan var framme hos mamma så ringde jag och frågade om hon kunde komma ut med Eddie så jag slapp väcka Molly när hon var så trött.
Mamma kom ut med Eddie när jag kom och så åkte vi hem :)

Eddie somnade som en stock direkt när vi kom hem så Molly och jag satte oss ner och ritade lite, det blev även lite kortspel :)
Älskade små ungar, nu betyder allt för mig <3
 

 
 
Imorgon ska min fina Joakim iväg en sväng så jag har bjudit över mamma på lite mat, så hon och jag kan sitta och snacka en massa skit :P
Så jag tror inte att det blir jätte mycket bloggande för min del imorgon... Mamma tycker inte jätte mycket om datorer så känns ju lite halvtaskigt att slänga fram den när hon kommer hit för att umgås :P



Ne, nu ska jag gå och tända massor av ljus här hemma och mysa ner mig i soffan för att kolla på resten av Eclipse :D
Ha en trevlig Torsdag alla fina människor :)
 
Puss & Kram
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0