Let it snow! Let it snow!

Hej,hej!
 
 
 

Här sitter jag framför datorn med en kopp te och lyssnar på underbar julmusik och inte nog med att det är mysigt här inne, det snöar massor ute också så allt är toppen :D
 
 
Håller tummarna på att Jocke inte behöver ploga bara, vill att han kommer hem ikväll och stannar här hemma under natten också.
Det är väl det som är tråkigt när det snöar, att han måste ut och ploga ibland!

Men,men idag tänker jag bara vara glad över att snön har kommit :)

Jag, Molly och Eddie har vart ute en sväng i snön idag. Eddie orkade inte göra så mycket mer än att sitta i vagnen och halvsova, stackarn är ju fortfarande sjuk :/

Men jag och Molly har skottat och så har vi haft lite snöbollskrig! :D

 

 
 
 
Imorgon ska vi åka hem till mormor och baka pepparkakor(det är en tradition).
Molly hänger på för Jocke ska med Eddie till vårdcentralen. Får se om Molly tycker det är kul att baka pepparkakor ;)

Förra året blev det mest kladd för hennes del, hoppas hon lyckas lite bättre iår :)


Nej, nu ska jag börja läsa lite bloggar och lyssna på min underbara musik lite mer :)
Ha en trevlig kväll alla fina =)


 
Puss & Kram
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0