Stress

Hej,hej!
 
 
 
Nu är det faktiskt lite synd om min älskling här hemma. Jag spelar julmusik för fullt här hemma medans jag och Mollyplopp springer runt och sjunger med i varje låt :D

Men nu är det faktiskt november så då är det fullt lagligt att lyssna på det när Jocke är hemma också, haha!


Sitter i vilket fall som helst och väntar på att våran lunch ska bli klar... Vi är verkligen bra på att äta lunch lite för sent :P

Efter vi har ätit så ska jag skjutsa Jocke till Tero för han ska vara där en stund ikväll :)

Mamma kommer nog om en liten stund, så jag ska hinna åka och handla lite mat med henne innan Jocke ska iväg.... Usch vad stressig det blev nu då :O

Nej, får ta och stänga ner här för att försöka stressa på maten lite ;)

Ha en jätte trevlig Fredag :D
 
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!!

Haha väl talat! ;-) länge leve julen!

2012-11-09 @ 18:01:26
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0