Twilight

Hej,hej!
 
 
 
Nu har jag hämtat hem datorn från mamma... Hon använde den ju aldrig så tyckte det var onödigt att ha den stå där ute när jag vill ha den ;)


Idag blev Molly hemma från dagis för hon har hostat sig igenom hela natten, stackarn :/
Så när Eddie vaknade kl 09:10 så väckte jag Jocke så han fick gå upp med honom så Molly och jag kunde få lite sömn iaf!

Kl 11:00 kom Jocke in och sa att vi får hoppa över frukosten :P Mollymus vaknade kl 11:20 så både hon och jag fick en riktigt skön sovmorgon :D

När vi vakna så hann vi bara äta lunch tillsammans med Jocke innan han var tvungen att åka till jobbet, så idag blev det en lång dag utan honom :(
Jag, Molly och Eddie åkte ut till mamma idag och där ute tog vi oss en långpromenad :) Eddie låg så mysigt och pratade i vagnen och Molly hoppade runt som en galning :D
SKönt att gå omkring i skogen :)

Efter det så åkte vi hem och fixade lite här :) Efter att Eddie hade somnat så myste jag och Molly ner oss i soffan och kollade lite på disney junior :)
Nu ligger hon inne på sitt rum och sover som en stock, så ska gå in och stänga av mumin när jag är klar med mitt inlägg :)



Ikväll går Twilight kl 21:00 på 5:an, så då vet ni vart ni har mig haha!

Det enda som är lite tråkigt med twilight maraton på tv är att dom plockar bort mitt älskade criminal på Torsdag :(
Men, men jag får väl helt enkelt stå ut tills nästa Torsdag för att få se Criminal.

 
 
Nej, nu ska jag gå och stänga av mumin inne på Mollys rum och sen ska jag läsa lite bloggar innan Twilight börjar :D

Puss & Kram
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Jaaa! Om du tagit hem datan kanske det betyder att det kommer bli lite med uppdateringar? :D

Svar: Jag kommer blogga för fullt :D Iaf försöka :P <3
Elin Skogsberg

2012-11-07 @ 12:52:36
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0