9 underbara år tillsammans med dig!

Lars Joakim Hellberg!
 
 
 

 Du är min finaste och jag älskar dig något så extremt mycket!
Du gör mig galen och jag tror nog att det bara är du som kan reta upp mig till max, men det är även du som får mig till den lyckligaste människan på jorden och du kan även lugna ner mig lika fort som du gör mig irriterad :)
Som jag alltid säger, jag skulle inte klara mig en dag utan dig i mitt liv hjärtat! 
Du är allt och så mycket mer 
<3
När jag träffade dig den 26 Augusti 2004, så trodde jag verkligen inte att vi skulle hålla ihop än idag. Jag trodde att det bara var en sån där frågachansgrej men tänka sig så fel jag hade :)
Puss på dig älskling 
<3
2007 den 17 November så frågade du om jag ville förlova mig med dig, och det blev självklart ett ja :) 
Bara för att du är du älskling 
<3
I början av 2009 så tyckte Jocke att jag skulle göra ett graviditetstest och självklart så blev det ett plus på stickan. Vi var lite tveksamma till att behålla våran lilla tös till en början eftersom jag var 16(snart 17) och han 18(snart 19). Men sen säger denna underbara människa som jag är tillsammans med: Vill du behålla barnet så vill jag det med! Och det var ett av dom bästa valen som vi har gjort :)
<3
Den 11 Oktober 2009 så fick vi denna söta lilla tös tillsammans :)
Våran underbara lilla Molly som inte är så liten längre 
<3
Sommaren 2011 så blev det ett plus på stickan igen för våran del. Vi var inte lika chockade den gången eftersom våran lilla plutt var planerad men lika lyckliga såklart:D
<3
Den 27 Mars 2012 så fick vi våran söta son :) Han valde att titta ut på sin mormors födelsedag :)
Underbara lilla Eddie bus som är mer vild än tam :) <3
Dessa 9 år har vart underbara och fler år kommer det bli :)
<3
 
Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva och det vet du hjärtat
<3
Du och Jag
Så är det bara
<3
Kärleken i mitt liv 
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Men naw, ni är ju så fina! Som jag skrev i någon inlägg förr så var min första tanke liksom "ha, som om dom kommer hålla ihop" men nu är det ju mer självklart än någonting annat att ni ska vara med varandra. Är SÅ glad för din skull att du hittat någon som du kan reta dig på men som du ändå kan älska till 1000.

Du är och förblir bäst och därför förtjänar du att vara sådär extremt lycklig som du är med denna människa :)

GRATTIS PÅ ERAN 9-ÅRS DAG! SHOOLABOBO BÄBY! <3

Svar: Aww, söta du :D Ja, jag är så glad att jag har honom i mitt liv <3Jag är så glad över att du också har hittat din karl som du är lycklig med :D

TACK <3 SHOOLABOBO MÄMÄ <3<3
Elin Skogsberg

2013-08-26 @ 22:44:02
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: louise

Men åh va fint skrivet, ni är verkligen gjorda för varann! blir varm i hela kroppen av vilken kärlek ni har ihop!!
Hoppas allt är bra med dig o din fina familj! hälsa jocke o en STOR kram från mig till dig! du är en riktig kämpe elin :)

Svar: Nemen åh, tack så mycket :) Hoppas allt är bra med dig också! Jocke hälsar tillbaka :)Kramar :)
Elin Skogsberg

2013-08-29 @ 11:08:24
URL: http://www.louiseaulen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0