en helt vanlig torsdag hos skogsberg/hellberg

Hej,hej!
 
 

Här sitter jag i min ensamhet igen och lyssnar på underbar musik. Jag är så trött så ögonen nästan åker igen på mig... Men tänkte försöka hålla mig vaken tills Joakim kommer hem och det borde jag ju klara nu för han är hemma om typ 20 minuter kanske :)




Idag så har vi vart här hemma och busat som vanligt, Eddie har faktiskt vart rätt lugn idag :) 

När Molly och jag åkte till ridningen så var mamma barnvakt åt lilla Eddiebus. Allt gick bra på ridningen idag och när dom travade sista gången så red hon lätt(visst heter det så) så jag är extremt stolt över min lilla tös :D


När vi kom hem så fick vi lite uppdatering från mamma hur allt hade gått och han hade lyckats rymma från henne en gångn, haha!
När dom skulle börja plocka ihop alla leksaker ute för att gå in så var Eddie vid lekstugan och då vände sig mamma om för att packa ihop hans hink och spade, sen när hon vänder sig om så är tokungen borta. Han hade sprungit som en galning bort till lekparken och börjat leka där haha, någonting säger mig att han inte ville gå in och leka :P

Han hade även lärt sig säga hej o hå medan vi vart borta :) Så nu är det hans favorit ord tydligen!
Lille, lille plutt när blev du så stor? jag hänger inte riktigt med :P
 
En inte så stor Eddie <3


Jaha, nu hann Joakim komma hem under tiden som jag satt och skrev här. Så nu ska jag ta och stänga ner här och sen slänga mig in i duschen lite snabbt innan jag måste sova :)



Sov gott alla fina människor!
Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Niccy

Gudars! så söt. Längtar sååå efter min nu.. :)

Svar: Hihi tack, visst är han :D Det förstår jag, dom är så söta dom små liven ;D
Elin Skogsberg

2013-09-11 @ 22:59:20
URL: http://niccy.blogg.se/
Postat av: Veronica . niccy

Ja verkligen ur söt! :) hoppas min vill titta ut snart, jag längtar ihjäl mig!

Svar: När är din lilla beräknad? :D
Elin Skogsberg

2013-09-11 @ 23:05:17
URL: http://niccy.blogg.se/
Postat av: Niccy

14 oktober:)

2013-09-11 @ 23:58:35
URL: http://niccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0