Tillbaka!

Hej,hej!
 
 
 

Jag gav upp bloggandet när Jocke jobbade 7-16 nu under sommaren. Men idag så började han jobba 12-22 igen, ÄNTLIGEN blir det lite vardag här hemma för oss alla :)


Igår så lämnade Jocke kvar mig ute hos mamma för jag låg och spydde från Lördagskväll till Söndag. Så Jocke tyckte att jag skulle vara kvar hos mamma så jag fick vila mig utan att barnen sprang runt omkring och störde :)
Men idag så kom han ut och hämtade mig och jag mår tipp topp idag  :D

Så idag har det plockats, städats, tvättats och bakats här hemma :D 
Barnen ville gå ner till affären för att köpa glass, så jag gjorde iordning oss alla för att gå ut och när vi står där i hallen så upptäcker jag att vi inte har någon hemnyckel hemma. Så jag blev lite smått irriterad på mig själv eftersom jag hade glömt att ta in min nyckel från bilen som Jocke ha med till jobbet.

Ni som känner mig vet att jag aldrig skulle klara av att gå hemifrån och lämna en dörr upplåst. Så jag ringde till syster och frågade om hon kunde ta med nyckeln hit när hon skulle komma. Så jag och barnen vandrade till slut ner till affären och köpte glass. När vi kom upp så fick vi vänta ungefär 5 minuter på Mimmie. När hon kommer så visar det sig att hon hade missuppfattat mig och hade inte med sig någon nyckel... Hon kunde inte åka hem och hämta den heller för hon skulle ner på Friskis och ha sitt pass.

Så det blev att ringa till Jocke och be honom komma hem för att låsa upp dörren(tur att han hade lunch). Men det gick ingen nöd på oss förutom att kvällsmaten blev lite framflyttad!
Vi gungade och lekte lite kull på gården :) 

När vi kom in så blev det att fixa kvällsmat fort för att Eddie skulle hinna äta innan det blev alldeles försent för honom. Så lilleman kom inte i säng försen 18:17 idag, så han lär ju vara helt slut imorgon stackarn. Molly kom i säng i tid som tur är :) Men hon var visst trött idag, för hon snarkade innan hon hade lagt sig på kudden :P

Så nu sitter jag bara här för mig själv och inväntar min älskling :)

Ska skriva ett till inlägg efter det här, så jag avslutar här och börjar på det :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0