En ny vecka

Hej,Hej!
 
 
Som vanligt vid den här tiden så sitter jag i soffan med en kopp kaffe och Molly med ett glas mjölk och tittar på tv :)
Eddie la sig direkt efter vi hade käkat lunch :)
 
Idag ringde mamma och väckte oss vid 09:30 för hon och mormor var på väg till oss för att fika. Så jag flög upp ur sängen och väckte barnen, dom blev inte så glada på mig :P
När dom hade fått kläder på sig och borstat tänderna så började dom bädda sina sängar och jag bäddade våran säng :)
När vi var klara  så kom mamma och mormor ganska så direkt :P
 
 
För mig och barnens del så blev det lite frukost/lunch eftersom vi inte hade hunnit käka frukost.. Men det funkar det också :P
När vi var klara så åkte mormor och mamma för dom skulle ner och fixa lite med julklappar :)
 
Eddie sa bara hejdå till mamma och mormor sen så hoppade han vidare mot sängen :)
 
Molly har fixat med sina hästar som nu förtiden är viktigast i hela världen medan jag fixade med tvätten. När jag jag ändå var igång så drog jag en sväng med dammsugaren och efter det så våtdammade jag lite :)
Med andra ord så är det färdigtstädat för idag :)
 
 
Nej nu ska jag avsluta här för Molly vill att jag ska vara med och leka med hennes hästar :)
Ha en trevlig dag!
 
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0