Mobilen

Hej,hej!


Idag blev det ett inlägg skrivet på mobilen för jag orkar inte starta datorn:P

Träningsvärken är på topp idag, men jag är överlycklig iaf haha :)
Imorgon ska vi ner och köra ett corepass. Jag hoppas verkligen att jag kommer gilla det för jag har gillat alla coreövningar som Mimmie har visat mig iaf ;)
Jag meddelar imorgon kväll vad jag tyckte om passet :) sen om jag hatar passet så spelar det inte så stor roll för jag behöver den träningen i vilket fall som helst :)



Idag började vi med att försova oss till dagis... Molly skulle vara på dagis kl 09:00 men vi vaknade 10:05, så hon fick gå mellan 11:00-16:00 idag ist :)

När Molly var på dagis så åkte jag och Eddie ut till Linn och Thyra. Eddie blev nog lite smått förälskad i Thyra för han gav henne en massor av pussar :)

Nu på kvällen har mamma vart här med barnen en stund för jag var iväg till Sara för att fira hennes 26-års dag :)

När jag kom hem så var Molly fortfarande vaken, men jag tror det tog ungefär 10 minuter för henne att somna från att jag klev innanför dörren :P


Nu ska jag gå och göra mig ordning inför natten och sen invänta min älskling som snart kommer hem :)

Puss & Kram
<3



Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0