Iron Maiden!

Hej,hej!
 
 
 

I Lördags så var jag iväg och såg Iron Maiden, herregud vilken upplevelse :O :D 


Kl 03:15 på Lördagsmorgonen så åkte Jag Mimmie och Jimmi mot Sthlm :)  Någon gång där efter så började vi köa för att få bra platser :D
Mimmie fick plats 41, jag 42 och Jimmi 43 så vi var super nöjda :D 
Det var ett väldigt bra kösystem så vi slapp sitta still hela tiden. Vi hann äta och dricka ordentligen, vilket var tur!

Kl 15:00 så fick vi sätta oss och köa ordentligen på plats så det var jobbigt i ungefär 1 timme för då satt vi mitt i solen. Sen blev vi insläppta vid 17:00  och fick stå och vänta inne på plats till ungefär kl 19:00 för då gick första förbandet på :D
Måste även tillägga innan jag fortsätter att vi stod raden näst längst fram :O 

Voodoo Six var första förbandet och jag hade aldrig hört talas om dom, men jag blev glatt överraskad :D Dom var riktigt bra faktiskt!
Efter dom så var det dags för Sabaton att spela och fyfan vad bra det var :D 
Det tråkiga i det hela var att när Sabaton gick på så blev trycket extremt framåt, alltså själva trycket kunde jag stå ut med... Men min längd på 1,54 var inte kul där kan jag säga. Massor som tog tag i mina axlar/huvudet och försökte trycka ner mig mot golvet för att komma fram. Hade en jätte snäll kille bredvid mig som vi hade prata med massor under dagen så han hjälpte mig under tiden som Sabaton spelade. Men pga att jag var så kort så insåg jag att jag inte skulle få en skymt av Iron Maiden om jag stod där. Så jag gick en bit bakåt för att kunna se.
Men jag stod riktigt nära för det och fick se allt :D  Jag kan inte beskriva med ord hur jävla bra det var alltså, jag grät av lycka :D Jag har alltid älskar Iron Maiden men nu avgudar jag dom :D 
Jag hade kunnat köa det dubbla för att få se hälften av det där, så jäkla bra var det!! 
Vi köade i 16 timmar och det var såååå värt det :D 

Jag tänker gå igen om dom kommer till Sverige något mer, och det måste dom göra!



Nu ska jag stänga ner här och krypa ner i sängen. Annars kommer jag inte orka med dagen imorgon :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0