segproppen själv!

Hej,hej!
 
 
 

Jaha nu har bloggen vart i vila sen 18 Juni. det är inte bra någonstans!! 
Hela familjen har hunnit med att vara sjuka i omgångar och så har ju älsklingen min börjat jobba 07:00-16:00 nu över sommaren, så tiden försvinner bara. Men nu måste det blir skärpning på mig här!


Det har ju hänt massor sen jag skrev sist, men orkar inte rabbla upp allt :P

Jag har börjat jogga mer seriöst nu. Jag joggar mellan 5-6 km och det går riktigt bra :D Jag trodde ju att mina knän skulle säga ifrån direkt, men nej det gör dom inte :D 
Imorgon så ska jag även ge mig på backträning i vilstabacken :D Längtar som en liten tok! Nu ska rumpen bli snygg ;)


Jag har även hunnit med att tatuera mig, det blev barnens namn på benet :) Jag kommer lägga upp bild på den såklart. Men jag  orkar inte lägga in den på datorn så jag gör ett eget inlägg från telefonen :)


Älsklingens födelsedagspresent kom idag, det var två biljetter till Volbeat såklart :) Så nu är både han och jag överlyckliga haha :P
Sen är jag även överlycklig för det är bara 11 dagar kvar tills jag och syster ska på IRON MAIDEN :D WOHOOO!!!!! Jag ska ÄNTLIGEN få gå på Iron Maiden :D


Idag har det vart fullt upp med jobb till 16:00, vilket jag ifs tycker är kul :P När vi kom hem så blev det matlagning här hemma, mamma kom över och käkade kvällsmat med mig och barnen :) När mamma hade åkt hem så la jag Eddie och sen kollade jag och Molly lite film innan det var dags för henne att hoppa i säng också :) 

Jocke har vart iväg och fixat med veden idag efter jobbet så han kom hem för ett tag sen :) 

Nu sitter jag här och varvar ner lite efter dagen så jag kanske lyckas somna som en stock sen ;)

Men nu ska jag avsluta mitt inlägg så Evve har något att läsa, haha!

Ha en fortsatt trevlig kväll :) 
Puss & Kram
<3
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Vad snällt att du rundade av för att jag skulle gå något att läsa om lite snabbare ;) <3

Svar: ja ibland är jag sådär extra snäll :D haha <3
Elin Skogsberg

2013-07-02 @ 22:12:02
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0