Tack till jesper

Hej,hej!
 
som sagt ett stort tack tilljesper för att vi får låna hans iPad :) är det inte datorerna som är trasiga så är det katten som biter sönder sladdarna...
 
Det är verkligen en stor skillnad att blogga med den här än att skriva från mobilen.
 
Igår så var vi hemma hos Evve, Sebbe och Emil. Det blev paket till hela bunten och jag hoppas Emil gillade sin present :)
Först var det planerat att vi skulle åka hem på kvällen men sen så tänkte vi sova kvar för att mamma sa att det var okej att Molly sov kvar där över natten. Men Eddie vaknade senare och då hade hans feber gått över 40 grader ska får ville jag åka hem med honom. Det känns bättre att vars hemma när dom är sjuka.
 
Hhr som helst så var det en toppen dag hos min bästa såklart :) längtar redan till nästa gång vi ses. Ett plus i kanten att Joakim och Sebastian går så bra ihop :)
 
 
Från och med imorgon och tre veckor framåt så kommer min karl jobba dagtid. Känns väldigt skönt faktiskt, för då kanske vi hinner få någonting gjort. Det kommer nog även bli lite jobbigt eftersom ingen av Oss är vana att gå upp tidigt på morgonen.
 
 
Sen så längtar både jag och Joakim till Tisdag, för då är det äntligen dags för Volbeat!!!! Ska bli så jäkla kul att få se dom live, det har vi längtat efter i flera år :D
 
Men nu ska jag avsluta här och bädda ner mig i sängen bredvid min fina älskling. Annars kommer jag aldrig få upp honom imorgon :P
 
Puss och kram på er alla!
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Emil är såklart nöjd, duplisarna ligger lite varstans här hemma, hallen, köket och så här i tv-rummet så :D Han tackar <3

Svar: Åh vad bra :D är mamman och pappan mindre glada över att råka trampa på dom :P <3
Elin Skogsberg

2013-11-26 @ 00:15:26
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Hahaha! Vi har faktiskt inte råkat trampa på dom ännu ;)

Svar: Haha vad skönt för er ;) jag kan meddela att det är allt annat än skönt när man väl trampar på dom :P
Elin Skogsberg

2013-11-26 @ 12:36:02
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0