Tisdag

Hej,hej!
 
 

Idag har jag inte gjort mycket... Jag har vart utan bil idag för Jocke har fixat den så vi kan besikta den imorgon. Så mamma hjälpte mig att hämta barnen från dagis efter vi hade jobbat.
Vi åkte ut till henne efter dagis för det var tänkt att jag skulle sova där ute eftersom vi åkte med henne... Men när vi hade vart där ett tag så slutade det med att mamma skjutsade hem oss iaf, för det är skönare att sova hemma med barnen :)
Lättare att få dom iordning på morgonen här hemma där vi har allt och sådär :)

Just ja, våran torktummlare gick ju sönder för andra gången för ett tag sen... Igår så råkade jag gå emot den och då hoppade den igång igen bara sådär. Den är bra lustig den där :P
Hur som helst så blev jag glad över det för nu kan jag tvätta i min takt igen och slipper ligga efter med all tvätt :P


Nu på kvällen så har jag vattnat lite blommor och sen prata med syster i telefon. Lagom till svenska hollywoodfruar började så kom jag på att jag har gått med på en utmaning. Vi ska göra 80 knäböj varje dag fram till nyår!
Utmaningen började igår så jag gjorde 160 idag så jag inte gick miste om 80 st ;)
Det känns i låren nu kan jag säga, men jag älskar den känslan :)

Nu sitter jag och väntar på att Evve ska komma till datorn så jag hinner prata lite med henne och sen så inväntar jag även älsklingen som kommer hem snart :)
Så hoppas Evve kommer hit innan Joakim kommer hem, för Jocke och jag skulle kolla på film när han kommer. 
Jag la mig ju tidigt igår eftersom jag hade mitt värdpass på friskis&svettis imorse.. Jag la mig strax innan elva och Jocke kom hem någon gång efter tolv... Han fixade lite av bilen igår så det drog ut på tiden. 
Hur som helst så får vi spendera lite tid med varandra ikväll ist :)

Nackdelen med att han jobbar mellan 12:00-22:00 är att vi inte hinner ses så mycket på vardagarna. Jag jobbar på ju morgon/förmiddag och han på kvällen så vi hinner ses någon timme innan vi somnar.. Vilket brukar resultera i att vi sitter uppe lite för länge på nätterna.
Det är tur att han är ledig på Fredagar iaf :)

Jag skulle nog inte ha något emot att han börjar jobba 07:00-16:00 igen, men det finns ganska mycket nackdelar med det också så vi får se hur det slutar :)



Nu ska jag avsluta här och läsa lite bloggar innan min finaste kommer hem :)
 
 
 
 
 

Puss & Kram
<3



Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Men visst är det skönt när de är lediga på fredagen? :D I lööööv it!

Svar: Ja Fredagen är guld värd :P <3
Elin Skogsberg

2013-10-15 @ 23:21:55
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0