Hammarby

Hej,hej
 
Äntligen så har vi kommit ut till vårt älskade hus i Hammarby :D
På lördag så är det visning på huset i skogstorp, men det är en som har ringt och vill ha en visning redan idag så jag håller alla tummar och tår på att han vill ha huset!!!
 
Molly och Eddie verkar älska det här lika mycket som jag och Jocke :) Molly har redan kikat in stallet här bredvid oss och hon lär ju drälla där så mycket hon kan(vi känner dom så inte alla tror att jag bara släpper iväg henne), Eddie har kikat in jockes lastbil så det är det enda han tjatar om haha :P
 
Jocke är iväg och hämtar lite saker i stan, Molly ligger och kollar på pettsson, Eddie sover en stund och jag tar en paus här innan jag ska fortsätta plocka iordning allt :)
 
Får se om jag blir bättre på att skriva nu(det beror på om min iPad vill fungera).
Men fungerar den så kommer ett inlägg ikväll igen :)
 
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Ååh ett inlägg! :D Jag längtar tills vi kan komma och hälsa på :D <3<3

Svar: Visst är jag duktig :D <3
Elin Skogsberg

2014-02-10 @ 15:09:06
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0