jobbig natt

Hej,hej! Min natt blev inte den bästa iaf... Eddie fick för sig att vakna när Jocke kom hem från jobbet och sen somna han inte försen 04:20. Han blev ledsen när vi la han i sin säng så vi försökte lägga honom i våran säng men det gick inte så bra. Han var lugn och så när han låg där men han ville antingen ligga och prata eller ligga och peta mig i ansiktet. Så jag låg där och försökte vila medans han babblade på. När klockan var 04:20 så sa han: Mamma nu vill jag sova i sängen... Sen tog han sin nalle och gick till sin säng. Så då var det bara att lägga på han täcket och så sov han som en stock. Jag gick in och konstaterade att min klocka skulle ringa om 40 jäkla minuter, tror ni att jag kunde somna om eller?! Nej självklart så låg jag klarvaken tills klockan ringde. Då var det bara att hoppa upp och börja göra frukost eftersom jag öppnar på Friskis&Svettis på Tisdagar. Det var lite irriterande att höra hur Jocke och Eddie låg där uppe och snarka så fint när jag tog på mig skorna. Morgonen på friskis gick faktiskt relativt fort som tur är...När jag var klar där så åkte jag ut till mormor och morfar för att hämta upp Molly. Fick mig en kopp kaffe där innan det var dags för mig och Molly att åka in till vårdcentralen. Allt gick bra inne på vårdcentralen, Molly hade inte urinvägsinfektion så både hon och jag var nöjda när vi gick där ifrån :) Barnen fick vara hemm från dagis idag eftersom Eddie var trötter och Molly var på vårdcentralen, med andra ord så har det bara vart massor av bus här hemma med mina sötnosar :) Inatt hoppas jag på mer sömn får både mig och Eddie. För jag ska jobba imorgon och då måste barnen iväg till dagis. Nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på några avsnitt Gossip Girl innan det blir sängen för min del :) Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Oj, stackare med en helvaken natt :( Tur att han i alla fall kunde ligga stilla i sängen å inte ville leka å busa :D

Svar: Ja det var det verkligen :P Inatt har han iaf sovit som en stock så jag fick lite sömn ;)<3
Elin Skogsberg

2014-05-06 @ 22:04:54
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0