MacBook Air

Hej,hej!
 
 
Idag sitter jag i soffan och är mycket lycklig. Jag har äntligen fått mig en Macbook Air :D 
Så nu slipper jag sitta och försöka skriva inlägg på ipaden :)
 
 
Så ikväll ska jag sitta och klicka runt på datorn och lära mig hur allt fungerar :)
 
 

 
 
 Barnen är fortfarande lite förkylda så dom fick vara hemma från dagis idag med och en mindre lycklig Molly fick hoppa över ridningen idag. Vi ska ringa till stallet på Måndag sa dom så hon får gå på igenridning ;) 
Men idag har jag vart världens elakste mamma som inte lät henne åka till stallet, hoppas det har gått över tills imorgon iaf :)
 
 
Jag är lite besviken på kvällen faktiskt... Det ska ju vara blacklist på Torsdagar men det är det tydligen inte idag. Vet inte om det är uppehåll eller om dom bara sänder något annat idag. Blir galen om det är uppehåll för det är spännande nu :P
Så jag får helt enkelt nöja mig med några inspelade avsnitt av Gossip Girl. 
 
 
Nu ska jag ta och lyssna på lite musik och dricka en kopp te :)
Ha en trevlig kväll alla fina!
 
Puss & Kram
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0