skogen

Hej, hej!
 
 
Här sitter jag nyduschad och njuter av en kopp kaffe i min fina nya mugg som jag fick av Evve och Sebbe i födelsedagspresten :)
Idag spenderade vi förmiddagen ute på tomten med lek och pyssel i det fina vädret :)  När vi hade käkat lunch så åkte vi över till mamma en sväng för att ta en kopp kaffe. Det blev en prommenad ner till min mormor och morfar från mamma istället för mormor ville bestämt bjuda barnen på lite glass :P

Sen vandrade vi hem mot mamma för att åka in till Maxi och köpa lite mat till kvällen. 
När vi kom hem så satt Anna-liisa utanför dörren och väntade för hon passade barnen en stund  så jag kunde åka in till Vilsta och träna :D
Det blev  5 km intervallträning och det gick riktigt bra, jag är totalt slut i kroppen så jag känner mig nöjd :D

När jag kom hem så hade barnen precis käkat upp sina pannkakor så jag behövde bara plocka undan alla mat innan det var dags för lite tandborstning innan sängen :)
Barnen var visst trötta efter dagen dom också för dom slockna nog innan dom nudda kudden haha.

Jag gjorde en riktigt god kycklingsallad till kvällsmat så även jag är mätt och belåten ;)

 
 
Jag måste ju även berätta att jag är extremt stolt över mig själv.., Igår klarade jag nämligen av att jogga i 7,5 km :D 
Det går framåt med träningen och jag känner hur kroppen orkar mer och mer! Jag bara älskar att jogga omkring i skogen för mig själv med bra musik i öronen :D
Träning och avslappning på samma gång!!
 
Men nu ska jag ta och prata med Evve innan hon tänker gå och sova ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll
Pussen

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Men åååh vad gott med kycklingsallad!!!!

Svar: Ja, den var sådär extremt god :D
Elin Skogsberg

2015-04-20 @ 22:08:34
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Berätta hur dom gjorde :D :D Ja, du kan ju skriva på chatten ;)

2015-04-20 @ 22:27:06
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0