Ny vecka

Hej,hej!
 
Sådär nu har ännu en helg passerat :)
 
I Fredags så var jag, Linn och Ello iväg till heron city och kollade på 50 shades of Grey, jag säger bara herregisses vilken bra film :D <3 
Det blev en mycket trevligt eftermiddag/kväll :D
 
I Lördags så åkte vi hela familjen till Enköping för att hälsa vi Evve, Sebbe och deras söta småttingar Emil och Ellie :)
Skulle egentligen åka hem vid 19:00 för att hinna hem till Melodifestivalen men vi blev kvar där istället och kollade med dom istället :)
När vi åkte hemåt så slocknade båda barnen i bilen på mindre än en minut och Jocke slocknade lagom till vi hade kommit på motorvägen :P Jag fick helt enkelt nöja mig med skitmusiken på radion och min falska stämma haha xD
 
Igår så passade jag på och sova ut ordentligt... Fick inte så mycket sömn i Fredags och Lördags så det var välbehövligt kan jag lova.
Vi pysslade lite här hemma igår och sen på eftermiddagen så åkte vi in till Maikki och Jenny och tog oss en kopp kaffe :) 
 
När vi kom hem så la vi barnen och sen la vi oss i sängen och kollade på en film innan vi somna :)


Idag så har jag vart till läkaren med Molly... Hon vaknade igår och grät för att hon hade så ont i ena örat, så nu går hon på en penicillinkur för hon har åkt på öroninflammation stackarn :(
Men förhoppningsvis så är det helt på borta om 1 vecka!


Jag har även hunnit med att storstäda här hemma och bäddat rent i allas sängar :) Så idag sitter jag med mycket gott samvete i soffan :D
Nej nu ska jag gå och sätta på lite kaffe och prata vidare med Evve ;)
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Pussen

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0