Skriv,skriv, skriv

Hej,hej!
 
 
Min kära vän Evelina sitter och säger att jag måste skriva här :P
 
Ja men jag drar väl min fina lilla historia för er då, som jag egentligen inte vill skriva om!!! 
 
Idag när jag kom till dagis för att hämta mina små sötnosar så går jag in till avdelningen som Molly går på först, det är lättare att packa ihop hennes saker först :)
När Molly och jag är påväg till hennes plats för att hämta kläderna så är det ett barn som spyr rätt ut på golvet framför oss, jag tror ni alla förstår paniken som uppstår inom mig?! Nej jag är inte rädd för att spy bara det att jag HATAR den där jävla magsjukan som jag ALLTID blir smittad av!!!
 
Såg spyan, fick panik, samlade mig, slet tag i alla Mollys saker, vi springer över till Eddie, tar med honom och alla kläder, springer ut till bilen och gasar som en blådåre hem, tar av alla ytterkläder hemma utanför dörren så dom får vädra, in direkt till badrummet, av med alla våra kläder, in med alla kläder i tvättmaskinen(tur att alla hade mörka kläder idag), duschar av oss alla typ överdrivet noga, torkar av barnen och mosar ner dom i varsinn morgonrock, tar på mig kläder och sätter mig i soffan bredvid dom... Kollar klockan och inser att jag klarade allt detta på 40 minuter!
Barnen har ätit utan att spy och jag har ätit utan att spy... vi alla har käkat vitpepparkorn. Barnen sover som stockar och jag sitter här och mår illa :(
Vet inte om det är bara för att jag tänker på det eller om jag faktiskt har gått och blivit smittad... JAGVILLINTE!!!


Nej, sjuk får jag inte bli! Det är ju ridning imorgon och på Fredag så ska vi ju åka till heron city för att kolla på 50 shades of grey, så det passar sig inte riktigt att däcka nu :/ 
Linn som ska med på Fredag skickade för ett tag sen och sa att hon också har åkt på magsjuka, hoppas hon slutar spå NU och kan hänga med på Fredag iaf.. Håller alla tummar och tår som jag bara kan Linn <3
 
 


Nej nu måte jag sluta skriva om det här och gå och göra lite bubbelvatten så magen lugnar ner sig!
Skicka över lite "hålldigfrisktankar" till mig än ni gulliga :)
 
Pussen 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Jag skickar över "hålldigfrisktankar" till er alla :)

Svar: ÅH tack :D <3
Elin Skogsberg

2015-02-11 @ 22:38:19
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0