Spirulina

Hej,hej!
 
Här sitter jag igen och är allmänt seg!
Sitter och inväntar min karl som snart kommer hem från jobbet, vi ska kolla på film när han kommer hem och jag har fått i uppgift att leta fram en film idag. Vi får se om han blir glad över mitt val, för jag har valt hobbit :D


På tal om annat så kollade jag som vanligt på Criminal Minds(en av mina favoritserier) ikväll, men jag blev extremt besviken på avsnittet. Det var  verkligen tråkigt att kolla på... Jag har känns så dom senaste avsnitten så nu har jag bestämt mig för att sluta kolla på den för ett tag iaf. Vi får se hur länge jag klarar av att hålla mig borta från den serien helt enkelt.


Måste ju bara skriva om mitt stora i-landsproblem här också... Min underbara dammsugare har blivit en smula seg :( Han har fått för sig att han inte riktigt vill suga upp allt skräp längre. Jocke ska kolla om det är något som sitter i vägen som jag kanske missade när jag kollade. Annars är det så illa att jag måste köpa en ny och det känns inte alls okej eftersom jag tycker så mycket om den jag har.
Jag gillar inte riktigt den nya modellen av det märket och om jag kollar på andra märken så är jag totalt anti... Just ja sa jag att jag spenderar väldigt mycket tid med min dammsugare? Det är viktigt att jag trivs med den då :P
Så imorgon ska jag faktiskt åka till elgiganten och se om jag hittar någon som jag skulle kunna tänka mig att köpa... Men jag hoppas verkligen att Jocke kan laga den jag har!!! 

Som tur är så fick jag låna mammas dammsugare idag, för jag har ju inte kunnat dammsuga på 2 dagar här hemma!!! Men nu är det iaf rent och fint här hemma igen :) 



Vi har vart en sväng till Life idag också, jag var in där och köpte en ny burk med Spirulina och sen vitaminer till hår&naglar :) Jag köpte spirulina i pulver först men efter att ha tvingat i mig några glas av det där äckliga pulvret så insåg jag att det inte riktigt var min grej... mådde illa hela dagarna efter att ha tagit ett glas på morgonen.
Berättade det på Life idag och du meddelade hon mig att det fannsa i kapselform också, så det blev att köpa det istället :) Tog två kapslar för flera timmar sen och jag har inte mått illa eller känt av någon smak av den :D Så hädanefter skippar jag pulvret och kör på kapslarna istället ;)

Men nu ska jag ta och avsluta här så jag hinnner prata lite med Evve innan min karl dyker upp :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
pussen

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Vad fasen är Spirulina?! haha :D

Svar: Jag ska visa :D
Elin Skogsberg

2015-02-24 @ 22:24:20
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0