Sol

Hej,hej!
 
Idag så har jag passat på att njuta lite i solen, jag blir så glad när det är sånt här väder ute :D
Jag passade till och med på att cykla ut till mormor och morfar i det fina vädret. Det var dock motvind precis hela vägen... Det var väldigt jobbigt och mina ben var nog mindre glada på mig. Men det blev ju ett bra träningspass :D

När jag kom fram så var kaffet klart, så det var bara att slå sig ner i en stol med  en kopp kaffe och njuta av solen!
Efter kaffet så gick vi hem till mamma... Jag hjälpte henne med att ta fram hennes utemöbler eftersom hon knappt kan röra sin ena hand!
När det var klart så åkte vi vidare in till dagis för att hämta upp mina småttingar :) Anledningen till att mamma hängde med är för att hennes bil har gått sönder så hon lånar våran. Så då får hon köra mig när barnen ska hem :)


Här hemma har vi busat lite ute på tomten och sen så hängde barnen med in idag när jag skulle göra mat. Dom roade sig med att titta på film och var allmänt sega :)
Efter maten så la jag Eddie för han var extremt trött, så han kom i säng klockan 18:00 prick och Molly ville lägga sig direkt efter så hon la sig 18:10. När jag hade sagt godnatt till Molly så kikade jag in hos Eddie och han sov som en stock :)
Gick iaf ner och slängde in en till maskin med tvätt och när jag kom ut från badrummet så hörde jag att även Molly hade börjat snarka där uppe :)

Med andra ord så har jag fått väldigt mycket tid för mig själv ikväll! 
Men nu ska jag fortsätta att prata med Evve innan jag måste hoppa i säng så jag orkar upp till jobbet imorgon :)

Ha en fortsatt trevlig kväll
Pussen

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0