städ

Hej,hej!
 
Här sitter jag i min ensamhet igen :) Det är faktiskt riktigt skönt att sitta ensam såhär på kvällarna och bara ta det lugnt och inte göra någonting :D
Nog för att jag hellre skulle vilja ha min karl hemma på kvällarna men jag får klänga på honom när det är helg istället :)


Den här veckan har jag ifs fått massor av tid med min andra halva.., Jag har nämligen legat nerbäddad i soffan från i måndags tills igår med hög feber :/ Så Jocke har vart hemma med barnen eftersom dom också har vart sjuka.
Så idag är första dagen som han jobbar denna vecka. Men nu är jag och barnen friska så vi ser fram emot en lite piggare helg :D


Idag började jag dagen med att städa... 3 dagar nerbäddad i soffan får inte hemmet att glänsa kan jag meddela. Men nu är det rent och fint här hemma och tvättkorgen är även tom igen :D Jag hatar verkligen när det ligger tvätt i tvättkorgen :P
Tvätten är även vikt och instoppad i allas garderober :)
 
 
 
Vi var även i stallet idag som vi alltid är på Torsdagar :) Det var en riktigt bra lektion... Det har vart väldigt onödga lektioner dom senaste gångerna, det har liksom inte hänt ett skvatt och det var ungefär som att dom hoppade bakåt ett x antal terminer. Men idag var det riktigt bra och ridläraren hade stenkoll på alla. Hon rättade alla som gjorde "fel" och berömde även när dom gjorde rätt. 
Både jag och Molly var nöjda med lektionen :) Molly var bara lite ledsen över att hon inte fick göra iordning hästen något idag. Hästen hon hade gick lektionen både före och efter hennes lektion... Men, men hon får borsta extra mycket nästa gång :)
 
 
Men nu ska jag ta och avsluta här och prata vidare med Evve innan det är dags och hoppa i säng :)
Pussen

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0