Måndag

Hej, hej
 
 
 
Jaha då var det Måndag igen då.. Jag startade dagen med en härlig sovmorgon medan Jocke fixade Molly inför skolan :) Det tycker jag att jag var värd!! 
 
När jag hade kommit upp och fått på mig kläder så var det dags för lunch direkt. Jocke gjorde soppa för första gången i sitt liv idag och jag kan meddela att den blev en hit här hemma. Eddie åt 2 portioner till lunch och han sa att det var det godaste han hade ätit.
 
Efter lunch så plockade jag och Eddie ihop allt och hoppade sedan in i bilen för att åka och hämta Molly från skolan. Vi hämtade hem en glad Molly idag som hade vart på isstadion och det hade tydligen gått superbra :D 
 
Sen var det meningen att vi skulle åka ut till mamma en sväng och hjälpta till lite på tomten... Men mamma ringde när vi nästan var framme och sa att mormor hade spytt och låg däckad i soffan hemma hos mamma då, så vi vände om och åkte hemåt istället. Jag orkar inte med en till magsjuka nu när vi äntligen är friska från den. 
 
Vi passade på att storstäda här hemma istället... Barnen fixade så fint inne på sina rum medan jag körde igenom resten av huset :)
När vi var klara med städet så bkev det lite pyssel här hemma innan jag skulle värma på maten. När maten var färdig så lyxade vi till det och käkade mat i vardagsrummet medan vi kollade på Djungel George. 
Maten gick hem nu på kvällen också... Barnen vräkte i sig 2 stora portioner och även Molly sa att det var bland det godaste hon hade ätit :)
 
När klockan blev strax efter 18 så var det dags för borstning av tänder och toabesök innan det blev natti natti för mina små :)
Barnen somna direkt när dom la sig på kudden idag :)
 
Så jag har spenderat kvällen i soffan och där blir jag kvar ett tag till innan det är dags för sängen :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
Pussen

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Vad var detta för soppa? :D

Svar: Ja det var bara en vanlig krovsoppa och lite annat i :P Men jag håller med, den var jäkligt god :D
Elin Skogsberg

2016-02-15 @ 21:53:42
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0