cirkelfys

Hej,hej!
 
 
 
 

Min kära blogg har hamnat lite efter här vilket ni kanske har märkt.... Vi har vart lite upptagna här hemma med annat och är det fortfarande. Min svärfar gick bort förra veckan så jag har inte velat skriva något här och jag kommer inte skriva mer om det heller!
Men nu vet ni det iaf.




Idag så har jag vart nere på Friskis och kört cirkelfys för första gången... Jag kan säga att det är nu ett av mina absoluta favoritpass! Ni som inte har testat cirkelfys har verkligen missat något!

Jag har förvarnat Joakim här hemma att jag kommer släpa med honom på ett pass också ;)

Om det är någon av er som läser min blogg som bor i Eskilstuna så är det bara att säga till om ni vill gå :D
Jag kommer köra det nästa vecka också!

Jag missade intervall/flex passet igår för Joakim var iväg på annat, så jag var väldigt deppig igår för jag hade verkligen sätt fram emot det passet.... Men nästa vecka så ska jag ge mig på det  :D
Alltid kul att testa nya pass :)


Min syster ska ju bli intervall/flex ledare så jag hoppas att jag kommer gilla det passet eftersom jag måste gå på alla hennes pass :P



Efter en lång tid utan min kära våg så ställde jag mig på den idag igen, så nu har jag tappat -5 kg till :D
WOHOOOOO!!!!!!
Så min kära våg är väldigt uppskattad idag :D


Äta som vanligt i lagom portioner och träning ger resultat tillslut! Det går väldigt väldigt långsamt neråt nu, men fyfan vad glad man blir när man ser resultat :D


Nej nu ska jag avsluta här och läsa igenom lite bloggar :)
Ha en trevlig kväll :)

Puss & Kram
<3
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0