IDAG<3

Idag firar jag och min älskade Joakim 1 års förlovning:D <33 ÄLSKAR DIG JOAKIM HELLBERG<33

IDag har jag vart i skolan och jobbat matte, det gick faktiskt ´ganska bra:D jag som hatar matte:P haha xD
Efter lunchen så skulle vi fylla i några jävla frågor det tog typ en halv timme det var verkligen extremt jätte tråkigt:O Och det var inga nödvändiga frågor heller!
Efter skolan drog jag hem med mamma och käka lite, sen så gick vi ut med Walther på en långpromme:P
Sen drog vi in till Mormor och Morfar och fikade lite, efter fikat drog vi ner till stan på en gång för jag skulle köpa någe till min älsk<3 Det blev ett par kallingar som han ville ha och en stooor bukett blommor:D<33 Han blev jätte glad:)<3
Nu sitter jag här och skriver lite, ska dra nu för jag och älsk ska mysa lite:D <333

Men ta hand om er alla:D


Puss och Kram på er alla små hjärtegull<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Hanna

Aaaaaawe, grattis då :)

2008-11-17 @ 19:38:27
URL: http://fronda.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

grattis på er söton! :) <3

2008-11-17 @ 20:14:49
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0