Barnmorskan idag =)

Hejsan!


Tyvärr så hann jag inte skriva någe igår. Jocke och jag åkte ut till Grundby och käkade mat där sen så skjutsade han mig till min syster Mimmie för att hon och jag skulle ut och gå =)
Kom hem väldigt sent och då var vi tvugna att gå och lägga oss direkt eftersom Jocke går upp så tidigt till jobbet:P


Imorse så gick jag upp och fixade frukost till mig och Jocke medans han duschade lite snabbt =) Sen var det bara för honom att slänga i sig frukosten och åka till jobbet!
Så nu har jag kollat lite på tv och bäddat sängen, sitter och väntar på att mamma ska ringa och säga att hon kommer och hämtar mig.
Hon ska skjutsa mig nertill Mimmies jobb, för hon ska hänga med mig till barnmorskan idag =)
Jocke måste jobba så jag har en mycket snäll syster som ställer upp och hänger med !

Blir det vanliga, dom ska ta lite prover på mig och lyssna på hjärtljuden =)
Blir alltid lika glad när jag får höra min älskade lillsnutts hjärta, en känsla som är helt obeskrivlig=)<3

Snart är Jockes och min lilla älskling här =) Det börjar verkligen närma sig nu och vi längtar någe så otroligt<3
Det kommer bli min syster som får skriva när vi är påväg till förlossningen och efter det bara så att alla vet =)

Men nu så ska jag ta och byta om till lite bättre kläder så jag är klar tills mamma kommer och hämtar mig:P

Skriver ikväll =D'

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Hoppas allt går bra! :) <33



Svar: Haha men baka det då :D Det är ju inte så svårt ;)

2009-08-05 @ 14:44:13
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Linn

Svar: Klart vi måste ses. kan ju ta det nästa vecka om du har tid! <3

2009-08-06 @ 17:22:33
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0