Länge sen!

Hejsan!

nu var det länge sen jag skrev känns det som=/ Har vart lite svårt att få tag på internet så har inte kunnat skriva =(

Men i vilket fall som helst har det inte hänt sådär jätte mycket intressant:P

*Lillsnutten i magen växer så det brakar för magen den bara växer och växer=) <3

Idag vakna jag klockan 06:00 och började med att väcka min älskade Jocke som skulle upp för att hinna till jobbet=)
Fixade ltie frukost till honom och sådär, sen när han åkt till jobbet så gick jag ut med hundarna en sväng =D Skönt att gå ut och gå direkt på morgonen faktiskt!

Sen har jag bara umgåts med mamma idag och sådär=) Nu sitter jag här och försöker hitta på någe kul att skriva om, men jag har inte gjort någe kul idag som är roligt att läsa om:P

Skriver mer imorgon för då har jag iaf internet=D
Skriver ett till inlägg ikväll om jag hinner och om det dyker upp någe i mitt huvud som är intressant=D

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0