Ny Vecka=)

Hejsan Svejsan!

Blev väldigt sent idag innan jag satte mig vid datan:P

Men jag och mamma har vart ute och gått en långpromme med våra hundar och direkt efter det så gick vi hem till mormor och morfar för att fika där =P
När vi suttit där i ungefär en timma så ville vi alla ut på sjön så mamma sprang hem med hundarna för hon ville byta om först sen åkte vi ut med båten, det är så härligt att bara ligga i båten och sola=D

Efter båtturen så gick vi hem och gjorde ingenting, efter ett tag blev vi irriterade på att min bror spelade så hög musik så vi gick ner till mormor och morfar och grillade lite ist=)

När klockan började närma sig 19:00 så ringde Jocke mig och sa att han var påväg hem så mamma och jag packade ihop oss och gick hem igen!
Nu har vi bara setat här ute på altan och spelat yatzy och pratat lite=)

Nu sitter Jag vid datan här och skriver och Jocke ligger i sängen och kollar lite vänner;P


Mina svullna och vätskefyllda ben har blivit lite bättre idag av att jag har gått en massa och det känns bra =D
Till alla som inte vet så kan man få vätska i kroppen när man är gravid!

Jag är även mycket mycket varmare av mig sen jag blev gravid, så idag har jag nästan avlidit av värmen... Men men bara hoppas på att jag överlever för igentligen så älskar jag värmen=)

Nu ska jag gå och lägga mig brevid Jocke i sängen och läsa min älskade bok ( Mias Hemlighet ) efter det ska jag försöka somna =P

Ta hand om er alla"
Sov gott, puss och kram<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0