Tror h*n spelar en fotbollsmatch där inne:P<333

Hejsan alla:D


Har inte skrivit nu på några dagar för att min syster Mimmie är här ute:P Känns lite tråkigt att sätta sig framför en dator och skriva när hon äntligen är här ute för att umgås med oss=)

I Måndags så kom Mimmie ut och hon tjatade om att hon ville känna sparkarna inne ifrån magen:P Så Jocke sa att hon kunde sova uppe hos mig i sängen så skulle han sova nere hos Emil i soffan så fick hon känna sparkarna och så slapp hon sova på soffan:P haha:D

Och precis som jag sa till Mimmie så börjar lillsnutten sparka när jag lägger mig ner och slappnar av=) Så första sparken fick hon känna i Måndagskväll:D<333

I Tisdags så tog Mimmie och jag lite sovmorgon det var väldigt skönt, sov till 10:00 tror jag=)
Under dagen var vi ute och gick med hundarna och busade lite med dom och så skulle (vi) möblera om här hemma åt mamma som en överaskning men jag får ju inte lyfta för tungt:P Och det råkar vara så att våran soffa väger f*n mer än en elefant, så Mimmie bestämde sig för att flytta den helt själv, och man måste lyfta den ganska högt för att få i den i rummet där den skulle stå:P
Jag passade på och dammsuga lite medans hon höll på ( jag tog även lite kort på henne när hon flyttade soffan)
men det slutade bra för soffans tår på plats här brevid mig=)
När Mimmie var klart med att flytta allt, så fortsatte jag med dammsugningen och efter det så skurade jag golvet=)
När jag äntligen var klar med det så gick jag ut till Mimmie och frågade om vi skulle sätta på en tvätt åt mamma också så det gjorde Mimmie medans jag strök allt som behövdes!

Mamma blev jätte glad när hon kom hem:D Eftersom hon hade planerat att städa och flytta soffan själv när hon kom hem från jobbet!
Ist för att hon skulle behöva det så satte vi på hundarna koppel och gick ner till mormor och morfar för att fika, trevligt var det:D ( Älskar kardemumma kaka<3 )


Senare på kvällen så fick jag ett ryck att jag ville färga håret för min utväxt var inte vacker ska jag säga!
Mamma sa att hon kunde betala färg om jag fixade skjuts fram och tillbaka, så jag ringde älsklingen och frågade om han kunde komma och hämta mig för att skjutsa  mig till Ica Maxi och sen ut igen och det är klart att min söta älskling ställer upp för mig=)
Så han kom ut och hämtade mig och skjutsade min mig till Maxi ( han har fortfarande ingen aning om vad jag köpte där )
Jag ville ju överaska Jocke med att jag skulle färga håret så han fick sitta kvar i bilen när jag sprang in=)<333
När vi var klara så skjutasde han hem mig och sen åkte han hem:P
Jocke sov inte hos mig inatt för dom skulle på nån kurs på Volvo med skolan och  Mimmie sov ju hos mig :P<33

Längtar tills han kommer idag:D<33

Efter att Mimmie och jag hade kollat klart på desperate housewifes (stavas:$) så gick vi ner för att påbörja färgningen:D Jag började med att färga Mimmies hår (hon ville ha blont) jag slängde i färgen och sådär sen vare bara att börja blanda min färg:D
Hon slängde i min färg och det var ju verkligen en rolig historia xD Jag fick färg på hela armarna och så hade jag i hela nacken:/ xD Eftersom jag färgade mitt hår svart så blev det svårt att få bort det i nacken, det på armarna försvann iaf över natten=)
Jag tycker det är skönt att få vara mörk i håret igen:D<333 Trivs bäst i det:P
Mimmies blonda färg blev inte mycket till blont eftersom hon hade brunt innan men det blev ljusare iaf:D<3
Jag tycker hon blev jätte fin i håret hon passade i färgen=)

Aja nu ska jag runda av här känner att jag har skrivit ganska mycket nu xD

Men jag kanske slänger in en inlägg till ikväll det får vi se=)

Ta hand om er alla<3
Puss och kram<3Här är en liten bild på min och Jockes lilla älskling:)<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Elin, du ska ju inte lägga ut den utan texten :/

2009-05-20 @ 20:12:38
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Mims

Det har varit en riktigt rolig vecka. :) Visst har jag längtat hem men det har ändå varit skönt att vara där ute! :D



Den där förbannade soffan var inte rolig att flytta och jag var både mörbultad, skadad och helt slutkörd när det var klart men det var det värt när man fick se mammas min. :)



det var väldigt snällt av Jocke att sova nere i Emils rum så att jag fick sova i sängen och ÄNTLIGEN (:D :D :D :D :D) känna sparkarna.



Jadu, det där med färgningen var ju en historia för sig... men du kan inte påstå att det var mitt fel att färgen hamnade på armarna och i nacken... inte allt i alla fall. :P Jag var faktiskt så försiktig jag kunde vara och det var satan i mig ingen kul färg att hålla på med, så fruktansvärt rinnig.



Njae, jag blev inte riktigt nöjd med min färg, jag vill ha ännu mera blont... inte kritvitt men lite ljusare i alla fall men tyvärr får det bli lååååångt in i framtiden eftersom vi inte direkt har pengar att spendera på sånt just nu.



Nu skrev jag en väldigt lång kommentar mne det beror på att det var ett så långt och innehållsrikt inlägg! :P Ha det bra lille syster! Puss och kram!

2009-05-23 @ 00:04:41
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0