Ändrade Planer!

Hejsan igen!

Blev lite ändrade planer. Jag behövde inte vara barnvakt för Sara hade råkat låsa in nyckeln i bilen och extra nyckeln hade hon i väskan som hon hade med sig till jobbet, så Macke kom aldrig iväg:P
Men får sitta barnvakt nån annan dag =)

Så nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma så jag kan få komma in till Mimmie och hjälpa henne med akvariumet:P

Skriver mer senare :D

Puss och Kram
<333


Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Haha, ja jag med! Jag till och med halv drömde det häromdagen! Och vet du vad min första tanke var? Jag måste köpa blöjor till bebisen att ta med till förlossningen! Haha! Tänk så knasig man är när man väntar barn :P

2009-09-05 @ 13:31:58
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Svar: Ja, man blir ju orolig även om man vet att det inte är något fel. Men det är ju bara naturligt :P

Jag är lite fundersam på om inte min bebis borde vara liten, jag som inte gått upp någonting i princip!



Ja, jag önskar att det vore min barnmorska som försa sig! Jag vill ju veta :D



Hoppas att du får en bra dag! Kram!

2009-09-05 @ 13:34:24
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Mims

Det var skönt att du kom in och hjälpte mig. :) Du gjorde så att dte gick minst tre gånger så snabbt med uppfyllnignen igen. :)

2009-09-07 @ 19:53:59
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0