Barnvakt=)

Hejsan!

Skrev tyvärr inget igår för jag hade fullt upp hela dagen =P

Igår kväll kom iaf syster yster ut till oss ett tag och det tycker jag var trevligt =)
Jag, mamma och Mimmie lagade mat sen och käkade lite. Efter maten så skulle jag och Jocke åka till Grundby och sova där för han jobbar idag. Så vi skjutsade in Mimmie också så hon slapp cykla hem i regnet =)

När vi kom till Grundby satt vi bara och pratade om en massa saker, sen runt klockan 23:00 så gick vi alla och la oss eftersom alla här skulle upp och jobba och jag var trött som jag vet inte vad =)


Idag så har jag bara hunnit käka frukost och klätt på mig lite kläder=P

Ska snart över till Sara och Macke för att vara barnvakt och Nellie och hundvakt åt Mimmi=)

Sen efter det så ska jag antagligen åka in till syster yster ett litet tag sen efter det har jag ingen aning om vad som händer=)

 

Skriver lite mer senare för nu måste jag börja gå mot Sara och Macke =)

 

Ta hand om er alla

Puss och Kram

<333


Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Svar: Haha, ajg förstår verkligen inte vad du menar med det.. :P Vad är det som är fel med att börja baka bröd klockan elva på kvällen? :P

2009-09-05 @ 10:17:38
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0