One Tree Hill <3

Hej,hej
Förlåt om det är lite dött här på bloggen... Men jag håller på och läser till mitt kära körkort som jag har tid till nu inom kort, så jag läser som en liten galning :) Vill inte säga vilken tid jag ska köra upp och skriva men det lovar jag att ni märker när jag tagit det :D
Sen är det faktiskt så att jag har fastnat för One Tree Hill, så nu håller jag på nöter igenom det när jag inte läser :P

Imorgon bär det av till min söta lilla MÄMÄ:D ÄNTLIGEN får jag träffa henne <3<3<3
Så har ni inget för er efter 16:00 så är det bara skicka sms till mig för jag sitter på tåget :) Men ring inte för jag vill lyssna på musik, så bara sms :D hahah!
Men,men nu ska jag sätta mig i soffan och kollar ett avsnitt One Tree Hill med älsklingen och så ska vi äta lite blåbärspaj ;)







Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0