Sitter ute i skogen!

Hejsan!


Nu sitter vi här ute i Grundby :P Vi blev kvar över natten och har inte tagit oss här ifrån än... Jocke hade sån huvudvärk imorse så han har inte orkat göra annat än att ligga på soffan = / !


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... Kanske blir en sväng ut till mamma och syster.
Ikväll ska jag iaf kolla på Melodifestivalen, jag missade den förra Lördagen, men men sånt händer. 


Molly fick smaka banan idag för första gången : ) Hon älskade det hihih, jag tror hon kommer bli allätare ; )

Nu ska jag gå ner till Molly Polly bus och alla andra och umgås med dom! Skriver ett till inlägg senare ikväll!



Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0