Internet har kommit =D <3

Hejsan!

Ja nu har internet ÄNTLIGEN kommit=D känns skönt=)

Så nu ska jag ta och försöka skriva varje dag på bloggen=P



Just nu ligger lille Molly Polly bus och sover=) hon ska ha mat om ungefär en halv timma så snart vaknar min lilla skrutta som jag har saknat så mycket när vi var i Söderhamn i helgen <3

Våran barnvagn har gått sönder också, så jag ska kolla om det finns nån att köpa på blocket... om det finns nån som inte är jätte gammal eller äcklig =)

Molly är 4 månader om 2 veckor och 3 dagar=O Det är sjukt vad tiden går fort... Tycker inte det var länge sen hon låg där på mitt bröst och vi fick se henne för första gången<3 Jocke räknade tår och fingrar på sötan och jag bara låg och tittade in i hennes underbart vackra ögon, dom små blå ögonen som bara lyser, den där lilla näsan och munnen, våran egna lilla prinssesa<3

För drygt 5 år sedan var jag barnvakt åt Anton och där såg jag Jocke som stod där med Fredrik, sen ungefär 1 vecka senare var vi ett par... vilket ingen av oss trodde var någe seriöst eftersom jag bara var 12 år.

Nu bor vi tillsammans och har en underbar dotter tillsammans, våran egna lilla familj<3


Jag är så lycklig <3  Jag vet inte vad jag skulle göra utan Jocke och Molly, dom är mitt allt<3


Nu börjar Molly röra på sig där inne, så ska gå och fixa mat till henne =)

Skriver kanske en liten rad senare.








Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333



Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0