Twilight<3

Hej,hej



Nu har jag redan packat klart... Så kan inte gå ner mot stan riktigt än!
Hur som helst så håller jag på att bli galen!! Jag har blivit helt galen i the twilight saga, vill bara läsa hela tiden! Så idag ska jag ner och köpa alla böcker om dom finns :P Det är ju lite taskigt att låna Mimmies böcker hela tiden, så om dom finns idag så får hon tillbaka sin bok :)
Men jag tror Jocke blir lite smått galen när han ser att jag köpt böckerna, för han tycker jag läser för mycket :P Blir ganska mycket läsande när man läser twilight böckerna och teoriboken, men det får han helt enkelt stå ut med :)
Nu börjar Molly låta, så ska gå och kolla om hon har vaknat:)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0