En solig Tisdag!

Hejsan!
Idag är det ju helt underbart väder ute :) Ska ta en promenad senare när Molly vaknar, ska fråga syster om hon vill hänga med ut :)

Vi åkte aldrig ut till mora igår för att gå ner och hjälpa till med midsommar stången :/ Mimmie drog sig ur, SVIKARE :P
Så vi hoppade över det, vi får ta och gå ner nästa år med Molly, för då kan hon ju hjälpa till och inte bara sitta i vagen! Jocke lovade att vi skulle ta en sväng ner dit på midsommarafton iaf, jag tycker att det är så mysigt ute i mora på midsommarafton, älskar det :)
Vi åkte ut till mamma och hämtade moppen bara, körde över den till Grundby eftersom Jesper skulle testa den. Så nu har vi blivit av med moppen, ÄNTLIGEN!
Det har inte varit lätt att bli av med den...Men nu så är det äntligen klart : )

Idag ska jag försöka få med mig någon som vill bada också, det är verkligen badväder idag. Skulle vilja åka ring efter båten också, men tror nog att min kära bror har bokat båten för dagen:P Man måste säga till dagen innan om man ska hinna ha båten, för min kära bror är helt galen i wakeboard, men han är ju j*vligt duktig på det också : )
Han ska lära mig i sommar också, kunde inte förra året eftersom jag var lite gravid då ;) Men nu så!
Måste ner och köpa en liten baddräkt till Molly också, hon måste få bada för hon älskar det : )


Just ja, ett stort GRATTIS till Ulrika Dansäter som fyller år idag :D
Hoppas du får en helt underbar dag :D <3

Ne nu så ska jag gå och vattna blommorna innan det kommer annat i vägen, vill inte att dom dör, haha!



Ta hand om er
Puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0